Μίλα μου για σχέσεις …ξανά

relationships_love_communication_heart
«Xάρτες έμπνευσης για το μυαλό» by Paul Foreman http://www.mindmapinspiration.com
«Πίσω από τις λέξεις κρύβεται ……. όχι όχι μη βιάζεσαι, αυτή τη φορά κρύβεται ο Βαγγέλης»
Μα είναι τόσο όμορφο να συμβαίνει αυτό!!! Αναρωτιέστε ποιο? Μα θα σας πω αμέσως! Έγραψα ένα κείμενο και κάποιος από τους αναγνώστες αποφάσισε να αφήσει το όμορφο σχόλιό του για αυτό. Επικοινωνία λοιπόν, είναι και αυτό ένα είδος σχέσης. Και αισθάνομαι την ανάγκη να σας πω πως έγινε αφορμή να συνεχιστεί αυτή η σχέση πάθους μεταξύ εμού και του υπάκουου πληκτρολογίου μου. Αγαπώ αυτές τις στιγμές που νιώθω τα χέρια μου να κλέβουν το ρόλο του λόγου μου και να πιάνουν δουλειά! Σας προειδοποιώ είμαι πολυλογού ….μου αρέσει να μιλάω πολύ, μπλαμπλαμπλα ….. αλλά μου αρέσει και να ακούω …. Έτσι αμφίδρομα λοιπόν, όπως λέει και ο φίλος μας.
Μερικές φορές είναι τόσο περίπλοκο ακόμα και να σκεφτείς σχετικά με τις σχέσεις, γιατί είναι άπειρες οι σκέψεις, οι συνδυασμοί, οι καταστάσεις που μπορούν να προκύψουν από αυτήν την λέξη. Και αυτό καμιά φορά έστω και θεωρητικά βάζει κάποιους περιορισμούς –  σε καμία περίπτωση δεν μιλώ για την σχέση μου με το πληκτρολόγιο, μην παρεξηγηθώ. Να σοβαρευτώ λοιπόν και να συνεχίσω. Δεν είμαστε συνηθισμένοι στις σχέσεις. Και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που πέταξα ένα τέτοιο θέμα στο τραπέζι γιατί είναι τόσο πολυσύνθετο, με αποτέλεσμα να αποφεύγουμε να ασχολούμαστε μαζί του και την ίδια στιγμή να είναι τόσο ζωογόνα απαραίτητο για την πορεία και την εξέλιξή μας.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως οι σχέσεις μας διαμορφώνουν και μας επηρεάζουν αμφίδρομα και για αυτό μας αφορούν. Μας αφορά να γνωρίζουμε πώς ξεκίνησε η πρώτη μας σχέση, όχι για να την κρίνουμε και να την επικρίνουμε, όπως εγώ τουλάχιστον συνήθιζα να κάνω για πολλά χρόνια, αλλά για να δούμε τα δώρα της, τις προσφορές της, αυτά που σήμερα μας έχουν διαμορφώσει και επηρεάσει και εμείς μετά με την σειρά μας μοιραζόμαστε με άλλους και τους διαμορφώνουμε και τους επηρεάζουμε, πάντα με την άδειά τους. Γιατί χρειάζεται να στο πω κι αυτό, πάντα δίνουμε και παίρνουμε την άδεια για να δεχτούμε ή να δώσουμε κάτι είτε αυτό γίνεται συνειδητά ή όχι .
Εγώ πολλές φορές νομίζω πως έχω κάνει σχέση, όμως κάποια στιγμή διαπιστώνω πως είμαι απών, δεν είμαι παρών, δεν έχω καμία επαφή ουσιαστική με αυτό που συμβαίνει. Ερωτεύτηκα τώρα εγώ το Βαγγέλη… Θα μου πεις πως πηδήξαμε σε αυτό το θέμα και γιατί θα πρέπει να σε αφορούν τώρα εσένα οι δικοί μου έρωτες !!! Μα γιατί στις ερωτικές μας σχέσεις είναι που δοκιμαζόμαστε πραγματικά.
Πόσες φορές έχω βγει με φίλους για καφέ, ποτέ δεν με πείραξε που κάποιος δεν πρόσεξε τα καινούρια σκουλαρίκια μου. Όταν όμως βγήκα με το Βαγγέλη, κατάφερα να χαλάσω όλη μας την βόλτα μόνο και μόνο επειδή δεν πρόσεξε τα καινούρια μου σκουλαρίκια. Άρα δεν με προσέχει, άρα δεν νοιάζεται για το πώς είμαι, άρα δεν με αγαπάει, άρα δεν είμαι σημαντική για αυτόν, άρα την ώρα που είμαι μαζί του τον απασχολούν αλλά πράγματα για να μην προσέξει τα σκουλαρίκια μου, άρα τι να τον κάνω εγώ έναν τέτοιον άντρα που δεν με βλέπει !!! Ξέρω …ξέρω, σου θυμίζω το ανέκδοτο, βρε δε μας παρατάς εσύ κι ο γρύλος σου? Εεεεε ακριβώς έτσι και χειρότερα μη σου πω με τον καημένο τον Βαγγέλη.  Και μπορώ να γράψω σελίδες με όλα αυτά τα «άρα». Και πες μου εσύ τώρα που είναι η σχέση, που πήγε η σχέση, για ποια σχέση μιλάμε? Γιατί όλη αυτή η υπερπαραγωγή που δημιούργησα έχει να κάνει με τη σχέση που έχω εγώ με τον εαυτό μου και άντε με τα σκουλαρίκια μου, την οποία όμως την φόρτωσα όλη πάνω στον Βαγγέλη. Αυτός φταίει, πάει τελείωσε, είναι απαράδεκτος. Και δεν έχει και ιδέα γιατί πράγμα του μιλώ.
Όλο αυτό εμένα με οδήγησε να καταλάβω πως δεν είχα μάθει να κάνω σχέσεις, ουσιαστικές σχέσεις. Ότι έλαβα σου δίνω και ότι έλαβες μου δίνεις, είναι ένα πακέτο εμπειριών που ανταλλάσσουμε. Μέχρι να αποφασίσουμε μαζί ή ο καθένας χωριστά να δούμε τι έχει μέσα τελικά αυτό το πακέτο, τα θέλουμε όλα, λείπει κάτι, υπάρχει κάτι που χρειάζεται αλλαγή, τι συμβαίνει μέσα σε αυτό το πακέτο? Τι σημαίνει κάνω ουσιαστικές σχέσεις? Πώς μαθαίνεται αυτό? Ποιος μου το μαθαίνει? Πότε το μαθαίνω?
Βλέπεις φίλε μου … είχα δεν είχα πάλι ρωτώ, πάλι απορίες έχω …..
Αγάπη ΒλασσοπούλουBody Soul & Mental Health Consultant
Το είδα: http://indigoblue.gr/

 Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το blog έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε εναλλακτικό θεραπευτή

Ενδιαφέροντα site

Εμφάνιση περισσότερων
Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το blog έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε εναλλακτικό θεραπευτή
Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2014/11/blog-post_65.html#sthash.b5jA09ws.dpuf