Μίλα μου για σχέσεις


relationships_love_sex


Έχουμε σχέση ….τι είναι σχέση? Κάνουμε σχέση …..Χαλάμε τη σχέση …..Σχέση?
Πώς δημιουργήθηκε αυτή  η λέξη ? Τι σκέφτομαι όταν ακούω  αυτή τη λέξη ?  Επικοινωνία ,  επαφή, δεσμός, μοίρασμα …! Διάβασα στο λεξικό πως προέρχεται από τη ρίζα του ρήματος έχω !!! Εδώ ήμαστε λοιπόν ..τί έχω ? Και το έχω μόνη μου ή το έχω μαζί με κάποιον άλλον ή μήπως το έχουμε όλοι μαζί? Και τι είναι αυτό που έχουμε, ένα αντικείμενο, μια ιδέα, ένα συναίσθημα, ένας άνθρωπος?
Υπάρχουν εκατοντάδες βιβλία που μιλούν για τις σχέσεις, σχέσεις γονέων με τα παιδιά τους, σχέσεις  συντρόφων, σχέσεις  μεταξύ των χωρών και  κάθε λογής σχέσεις. Έχω διαβάσει πολύ λίγο, αλλά συνηθίζω να τριγυρνάω πολύ! Έξω στον κόσμο υπάρχουν εκατομμύρια βιβλία που κυκλοφορούν στο δρόμο, που πάνε για καφέ, που οδηγούν αυτοκίνητο, που φλερτάρουν, που μαλώνουν μεταξύ τους, που χορεύουν τα βράδια,  που κάνουν  έρωτα,  που ζουν  όλη μέρα και όλη νύχτα , έχοντας,  κάνοντας  και χαλώντας σχέσεις.
Κατάλαβα λοιπόν, πως από την πρώτη στιγμή που γεννιόμαστε, ξεκινάει η πρώτη σχέση, είναι αυτή με την ψυχή μας, με αυτό που έχουμε μέσα μας.  Μετά από μερικά λεπτά αρχίζουμε και νιώθουμε  μια δόνηση,  μια ενέργεια που μας καλεί να κάνουμε σχέση μαζί της,  είναι η μητέρα μας. Δεν είναι πάντα τόσο απλό, αλλά όπως κι αν γίνει, με όποιο τρόπο, εύκολο  ή δύσκολο, ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι σχέση, είναι η πρώτη μας σχέση!
Μετά έρχεται  ο πατέρας, αν υπάρχει,  και κάνουμε σχέση και με αυτόν.  Ίσως και με άλλα μέλη της οικογένειας. Στην ουσία μοιραζόμαστε πληροφορίες  …δίνουμε και παίρνουμε  συναισθήματα, ανταλλάσουμε βιώματα . Άρα λοιπόν, για να κάνουμε σχέση χρειάζεται ένα αντικείμενο, αλλά ένα έμψυχο αντικείμενο – υπάρχουν και άνθρωποι που κάνουν σχέσεις και με άψυχα αντικείμενα, ίσως όλοι  μας το έχουμε κάνει αυτό, αλλά δεν θα σας μιλήσω για αυτές τις περιπτώσεις, όχι ακόμα τουλάχιστον – Και έκανα σχέση με τη μαμά μου και μετά με τον μπαμπά μου και μετά και με άλλους συγγενείς και φίλους  και μετά πήγα στο σχολείο και έκανα και εκεί σχέσεις και σιγά σιγά μεγάλωσα… μεγάλωσα..???  Το ότι ενηλικιώθηκα δεν σημαίνει πως μεγάλωσα …… αλλά τώρα είμαι 30 χρονών , έτσι λέει η αστυνομική μου ταυτότητα !
Καταλαβαίνεται λοιπόν, πως έχω ήδη στο ποινικό μου μητρώο και κάποιες ερωτικές σχέσεις  και για αυτές θέλω να συζητήσουμε ! Τι γίνεται λοιπόν με αυτές τις σχέσεις , πώς είναι, τι γεύση έχουν, πως μυρίζουν, τι χρώμα έχουν, ποια είναι η αφή τους, η αίσθησή τους ? Θέλω να μάθω ….θέλω να μου πεις και θέλω να σου πω κι εγώ ….!!!
Έλα μην με αφήσεις να περιμένω για πολύ γράψε μου !!! Είμαι λίγο ανυπόμονη …. Και θέλω να κάνουμε γυναικοκουβέντες… Χωρίς τα αγόρια … για τα αγόρια !!! Εντάξει και με μερικά αγόρια που αγαπάνε τα κορίτσια, που αγαπάνε τα αγόρια και πάει λέγοντας… Και θα ναι μυστικό …. Εγώ δεν θα μαρτυρησω τίποτα ! Περιμένω …….

 Γράφει η Αγάπη Βλασσοπούλου, Body Soul & Mental Health Consultant
Το είδα στο : http://indigoblue.gr/?p=3731#.Uk6v5r6US7A.facebook

Ενδιαφέροντα site

Εμφάνιση περισσότερων
Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το blog έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε εναλλακτικό θεραπευτή
Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2014/11/blog-post_65.html#sthash.b5jA09ws.dpuf