01 Απριλίου 2013

Βασική Τεχνική Σκόπιμης Αναπνοής




Κάθισε κάπου άνετα, είτε σε μια καρέκλα με ίσα την πλάτη, τα πόδια να πατούν καλά στο έδαφος και σε ίσα θέση και τα χέρια χαλαρά στα μπράτσα της καρέκλας, ή ξάπλωσε κάπου ανάσκελα με ίσια το κορμί και μόνο ένα μικρό μαξιλαράκι κάτω από τον αυχένα. Κλείσε τα μάτια σου και εισέπνευσε βαθιά από την μύτη, μετρώντας αργά 1-2-3-4… αν θες μπορείς να φτάσεις μέχρι το 6 ή 7, αρκεί να αισθάνεσαι άνετα με αυτό. Ο σκοπός είναι να αισθάνεσαι τα πνευμόνια σου και όλη την περιοχή του στομάχου να γεμίζουν αέρα. Κράτησε για λίγο τον αέρα μέσα, αλλά όχι τόσο ώστε να αισθανθείς δυσφορία. Εξέπνευσε αργά με τον ίδιο ρυθμό (1-2-3-4…) από το στόμα μέχρι να βγει όλος ο αέρας.
Με κάθε εισπνοή, οραματίσου ότι εισπνέεις θετική, χρυσή ενέργεια, που αντιπροσωπεύει γαλήνη, ηρεμία, χαλάρωση, θεραπευτική δύναμη και όποια άλλη θετική δύναμη έχεις ανάγκη. Με κάθε εκπνοή, οραματίσου ότι αποβάλεις όλες τις αρνητικές ενέργειες με την μορφή μαύρου καπνού. Αισθάνσου ότι φεύγει από μέσα σου ο φόβος, το μίσος, η νευρικότητα, το άγχος και οτιδήποτε άλλο έχεις ανάγκη να ξεφορτωθείς.
10 τέτοιες αναπνοές την φορά και καθημερινή εξάσκηση είναι το ιδανικό. Κάθε μέρα, αύξησε και από λίγο την αντοχή της εισπνοής, αλλά ποτέ μην την φτάνεις σε σημείο που να αισθάνεσαι έντονη δυσφορία.

Πηγή: http://lerakis.blogspot.gr/2009/07/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το blog έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε εναλλακτικό θεραπευτή
Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2014/11/blog-post_65.html#sthash.b5jA09ws.dpuf